25.5.2011

Röyhkeästi vähän mainostan tässä

No niin. Olen ollut hetken hiljaa täällä, koska olen möykännyt toisaalla. Viimeisten kolmen päivän aikana olen viettänyt aikaa yhden nurmijärveläisen omakotitalon yläkerrassa rumpuja, bassoa ja kitaraa soittaen ja ihan vähän laulaenkin. Olen aloittanut toisen levyni tekemisen, nyt myös virallisesti, ja sehän on oikein jännää.

Juuri nyt on kovin vaikeaa toteuttaa tämän blogin virallista tehtävää, kuuntelemansa tai innostusta herättäneen musiikin esittelyä. Syy on se, etten ole viime aikoina kuunnellut oikein mitään, eikä minun tämän intensiivisehkön studiorähinän jäljiltä edes tee mieli kuunnella oikein mitään. Sen sijaan siis mainostettakoon.

Lyhyestä ns. virsi kaunis: soitan huomenna Helsingissä kaksi keikkaa. Kulttuuriratikassa kello 15 ja Korjaamon baarissa kello 21. Tulkaa ihmeessä paikalle! Tai jos ette ihmeessä niin muuten vain. Suhtaudun ihmisiin aika lämpimästi, joten en varmaankaan pure. Tai lyö. Tai potki. Tai nukahda kesken vastapuolen puheaktin paitsi jos väsyttää niin paljon että on pakko.

Tässä vielä ytimekkäästi faktaa:
Soitan torstaina 26. toukokuuta:
- Kulttuuriratikassa (raitiovaunu 7A Töölön hallin pysäkiltä kohti Pasilaa) kello 15
- Korjaamon baarissa (Folks-klubi) kello 21

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti